Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO HEALTH4YOU – ZDROWIE DLA CIEBIE. PRZEPISY KULINARNE – CUDA W SŁOIKU I W PIEKARNIKU

Witamy w Health4You – Zdrowie dla Ciebie. Przepisy kulinarne – Cuda w słoiku i w piekarniku!

I. Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy:  health4you.pl, dostępny pod adresem internetowym: https://health4you.pl, prowadzony jest przez Karolinę Kuras, prowadzącą działalność nierejestrowaną, pod adresem: 32 – 600 Oświęcim, Zaborze, ul. Słowicza 5.

2. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem sklepu internetowego https://health4you.pl. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez: adres poczty elektronicznej: biuro@health4you.pl lub pod numerem telefonu: +48 880 632 111.

3. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej: https://health4you.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.

4. Kupujący składając Zamówienie za pośrednictwem Strony www.health4you.pl na zakup e – booka oświadcza tym samym, że zapoznał się z treścią Regulaminu Sklepu Internetowego i akceptuje ten Regulamin bez zastrzeżeń.

5. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione, aby uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową.

II. Definicje

Zawarte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;

2. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach sklepu internetowego lub korzysta z innych usług dostępnych w Sklepie Internetowym;

3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

4. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego;

5. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych zamówienia, w szczególności ilości produktów;

6. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;

7. Regulamin – niniejszy dokument;

8. Towar – Treść Cyfrowa (e – book) niezapisana na nośniku materialnym, o tematyce zdrowotnej, inspirującej do poznawania przepisów kulinarnych i udostępniana przez Sprzedawcę do sprzedaży. Format towaru i jej opis wskazany jest na stronie Sklepu Internetowego;

9. Umowa Licencyjna– umowa na korzystanie przez Klienta z Treści Cyfrowych, zawierana pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie lub umowa na korzystanie z treści cyfrowych Partnera, zawierana pomiędzy Klientem, a Partnerem w sposób określony w niniejszym Regulaminie, zawierająca postanowienia określone przez Partnera.

10. Umowa Sprzedaży – Umowa sprzedaży towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy sprzedawcą a Klientem;

11. Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);

12. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);

13. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

14. Strona www – należy przez to rozumieć: https://health4you.pl

15. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru;

16. Ostatnia najniższa cena w ciągu 30 dni, czyli Najniższa Cena, w jakiej produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni;

17. Cena promocyjna, czyli Cena Produktów w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez Usługodawcę Promocji;

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:

2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w sklepie.

3. Sprzedawca nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny na podstawie zautomatyzowanych decyzji.

4. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

  • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
  • korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
  • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);
  • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
  • korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet;

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

1. Informacje o towarach podane na Stronie internetowej Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią ofertę, w rozumieniu art. 63 Kodeksu Cywilnego.

2. Warunkiem złożenia zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.

3. Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i jest równoznaczne z zawarciem Umowy sprzedaży będącej przedmiotem zamówienia.

4. Po zawarciu Umowy Sprzedawca potwierdza Konsumentowi jej warunki, przesyłając je na adres poczty elektronicznej Konsumenta.

5. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

6. Sprzedawca, z chwilą wykonania umowy sprzedaży, udziela Klientowi niewyłącznej, niezbywalnej licencji do korzystania z towarów bez ograniczenia czasowego i terytorialnego.

7. Klient uprawniony jest do korzystania z towarów objętych licencją, o której mowa w pkt. 6 powyżej wyłącznie w celach osobistych, bez możliwości wykorzystywania towarów w celach komercyjnych.

8. Użytkownik nie jest uprawniony rozpowszechniać towarów objętych licencją lub wprowadzać ich do obrotu, a w szczególności oferować towary jako własny produkt.

9. Klient nie jest uprawniony do udzielania dalszych Licencji.

10. Klient uprawniony jest wypowiedzieć licencję, o której mowa w pkt. 6 powyżej w przypadku naruszenia jej postanowień przez Klienta, po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaniechania naruszeń.

V. Dostawa i oferowane metody płatności

1. Dostawa towarów jest realizowana na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. Sprzedawca na ten adres wysyła wiadomość elektroniczną zawierającą link, za pomocą którego Klient może pobrać Towar na swoje urządzenie. Możliwość pobrania Towaru na urządzenie Klienta udostępniona będzie również poprzez link zamieszczony na Stronie Internetowej Sklepu, bezpośrednio po dokonaniu płatności przez Klienta.

2. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.

3. Klient korzysta z metody odbioru zamówionego w momencie udostępnienia Konsumentowi Treści Cyfrowych poprzez link, który pozwala Konsumentowi na pobranie Treści Cyfrowych na urządzanie końcowe. Moment ten jest momentem umożliwienia korzystania z Treści Cyfrowych.

4. Klient może skorzystać z następujących metod płatności: – szybkie przelewy – Pay by link – BLIK-a – tradycyjnych przelewów

5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.

6. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronie Sklepu.

7. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT.

8. Sprzedawca na stronie internetowej Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

VI. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

1. W wyniku złożenia przez Klienta zamówienia sprzedawcy na Treści Cyfrowych (e – booka) i potwierdzenia jego przyjęcia przez sprzedawcę w drodze elektronicznej, dochodzi do zawarcia Umowy na warunkach opisanych w regulaminie, zwanej dalej “Umową”. W przypadku płatności dokonywanych online za tożsame z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia jest traktowane przesłanie Klientowi linku umożliwiającego pobranie stanowiącego przedmiot zamówienia e – booka na podany przez Niego w zamówieniu adres poczty elektronicznej lub udostępnienie linku w koncie klienta na stronie health4you.pl, w tym przypadku z datą udostępnienia tego linku Umowa zostaje zawarta.

2. Prawo do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy w przypadku o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od Umowy.

3. Potwierdzając zamówienie na zakup Treści Cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, Konsument wyraża zgodę na dostarczenie Treści Cyfrowych przed upływem terminu do przysługującego Konsumentowi odstąpienia od Umowy, co powoduję utratę przez Konsumenta prawa do odstąpienia od Umowy zgodnie z art. 38 pkt. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

VII. Reklamacje

1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad.

2. Klient ma prawo zgłosić reklamację w drodze elektronicznej na adres poczty elektronicznej biuro@health4you.pl z dopiskiem „reklamacja e – booka” lub telefonicznie pod nr telefonu +48 880632111, w przypadku problemów z pobraniem zamówionego e – booka lub jego otwarciem, w szczególności, gdy:
– pobrany plik zawierający e – booka okaże się uszkodzony;
– w terminie 48 godzin od momentu zapłaty Klient nie otrzyma na podany przez niego adres poczty elektronicznej linku umożliwiającego pobranie e – booka stosownie do zakresu udzielonej mu licencji;

3. Reklamacja winna zawierać w szczególności opis problemu, który Klient zgłasza, imię i nazwisko osoby zgłaszającej w imieniu Klienta reklamację, nr zamówienia, którego zgłoszenie dotyczy, a także sposób kontaktu z Klientem (adres poczty elektronicznej, numer telefonu). Sprzedawca zastrzega sobie możliwość kontaktu z Klientem przy wykorzystaniu podanych przez niego danych kontaktowych.

4. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.

5. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

6. Reklamacje zgłoszone po upływie jednego roku od dnia upływu terminu, w którym link umożliwiający pobranie e – booka winien zostać zgodnie z Regulaminem dostarczony Klientowi, nie podlegają rozpatrzeniu.

VIII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Klient będący Konsumentem posiada m. in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • Jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży;
  • Jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
  • Może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl

IX. Ochrona danych osobowych

Podane przez Klientów dane osobowe sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, dostępną na stronie Sklepu.

X. Postanowienia końcowe

1. Wszelkie prawa do sklepu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej sklepu internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.

2. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

3. Klient nie ma prawa usuwania zabezpieczeń technicznych zastosowanych przez Sprzedawcę w ramach jego systemu teleinformatycznego czy w ramach e – booka objętego przedmiotem Umowy.

4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

6. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej sklepu internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.

7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.